24+ Gefeliciteerd 11 Jaar Samen

24+ Gefeliciteerd 11 Jaar Samen. Dank je wel en proficiat! Goed, het eerste jaar zit erop.

Johannes En Ik 4 Jaar Getrouwd Monique Johannes Pijnacker Hordijk
Johannes En Ik 4 Jaar Getrouwd Monique Johannes Pijnacker Hordijk from weblog.pijnackerhordijk.nl
Al twaalf jaar lang roepen mensen dat geenstijl al dertien jaar niet meer relevant is en toch zijn we er nog gefeliciteerd met mij als reaguurder, en met jullie 12 jarig bestaan. Ik wou je dit keer iets geweldigs geven voor je verjaardag, dus hier ben ik! Speciale leeftijden van 1 tot 80 jaar.

Bijvoorbeeld voor op een kaartje of voor bij een mooi cadeau?

Maar ik vind het een leuke, simpele kaart en wil hem graag met jullie delen. Mijn eerste modem was een 2400 (baud), samen met vriemden een bbs opgezet om mail en bestanden uit te wisselen. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag vandaag samen met familie en vrienden. Gefeliciteerd, je bent 1 jaar samen met de leukste persoon op aarde!


Reacties

Populaire posts van deze blog

41+ Sinterklaas Knutsel Ideeen

14+ Condoleance Teksten Overlijden Moeder

24+ Avatar De Legende Van Aang Personages